ceturtdiena, 2009. gada 31. decembris

Vēl viens veiksmīgs gads!

Nu ko, viens gads atkal nodzīvots. Gads pagājis un ir īstais brīdis, lai atskatītos, kas tad ir noticis pa šo laiku.

Gads noteikti vērtējams ar plusa zīmi. Esmu nostiprinājies, nostabilizējis savas pozīcijas Valmierā, jūtos šeit labi, harmoniski, vietā. Esmu nepātrauktā darba procesā - 2009.gadā piecas lomas, ja ieskaita "No saldenās pudeles" - sešas. Šajā gadā atnāca Bierns. Loma, kas mani atmodināja, iekustināja. Mana šobrīd mīļākā loma. :)

Gada beigās apmeklētais "Delfi" 10 gadu jubilejas pasākums, kā saprotu, bija tāpēc, lai saprastu, ka eju pareizajā virzienā. Cilvēki "Delfos" jauki, kopā pavadītais laiks vērtīgs, esmu no tā daudz ko ieguvis, daudz esmu devis, bet vēlreiz šajā laivā braukt laikam tomēr nevēlos. Ja gribi iet uz priekšu, nevari iet atpakaļ. :)

Šā gada laikā manā dzīvē ir ienācis "Viasat", pateicoties kam esmu guvis iespēju nodarboties ar savu otru mīļāko nodarbi. Gada beigās arī esmu guvis iespēju likt savas "Delfos" iegūtās iemaņas, tā kā principā profesionālajā jomā ir piepildījies viss, ko esmu vēlējies īstermiņā. Tādējādi piepildās lielie mērķi.

Šā gada laikā esmu ceļojis uz ārzemēm, kas nozīmē, ka arī šajā jomā ir piepildījušās manas vēlmes.

Esmu nomainījis auto - pret labāku. Vēl viena mana vēlēšanās ir piepildījusies.

Esmu strādājis ar sevi, redzējis, darījis un sapratis daudzas lietas. Tātad neesmu stāvējis uz vietas, kas nozīmē, ka vēl viena mana vēlēšanās piepildījusies. Vēl viens solis ceļā uz lielo patiesību ir sperts.

Visi esam veseli, kopā, un atļaušos cerēt, ka laimīgi. Viss, ko esmu vēlējies, viss ir piepildījies.

Ir, protams, lietas, kas varbūt nogājušas greizi, bet kā saka - nav negatīvas pieredzes, ir pieredze. Pie kam jebkura pieredzi ir pozitīva, jo tu no tās gūsti mācību, pat tad, ja negūsti to apzināti. Turpini ceļu jau gudrāks. Pie tā arī pieturos. Uz šiem grābekļiem otrreiz nekāpjam! :)

Nu ko, pienācis laiks iedomāties vēlēšanos uz nākamo gadu. Laiks iet tālāk, skatītīties plašāk, just dziļāk. Lai pēc gada atkal secinātu, ka viss ir piepildījies! :)

Lai piepildas arī Tev! ;)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru