sestdiena, 2009. gada 19. decembris

Sjūzana Boila

Jāteic godīgi, biju jau piemirsis par šo sieviņu no Britu salām. Draugs "twitterī" ieteica "novilkt" Boilas albumu. Novilku. Jāsaka - iespaidīgi.

Bet ne par dziesmām. Kad Boila parādījās, kā jau tas nākas mūsdienu pasaulei, visas pasaules ziņas apšalca ziņa par šo sievieti. Paši noteikti bijāt viens no tiem miljoniem, kas "you tube" skatījās klipus. Arī es viens no patērētāju burzmas, kas viegli uzķeras uz vieniem un tiem pašiem āķiem. Bet ne par to.

Klausoties Boilu, mani pārņem šauba, tāpat kā daudzus citus - nevar būt, ka šī sieviņa nekur nav mācījusies vokālu. Iespējams, tas ir iesapidīgs mārketinga triks, kad producents izdomā shēmu pēc kuras it kā sieviete no dziļas provinces...., nu, īsi sakot, jūs jau paši to stāstu zināt.

Bet, ja nu tomēr dot Boilai tiesības uz brīnumu? Ja nu tomēr noticēt, ka brīnumi pasaulē notiek, ja nu katrā no mums ir Sjūzana Boila, ar saviem talantiem, saviem sapņiem? Tā taču ir! Boilas sapnis taču piepildījās! Pat tad, ja tas ir mārketings, viņas sapnis par dziedāšanu plašai auditorijai, par popularitāti piepildījās! Tad kāpēc mēs tam nevarētu noticēt? Tā vienkārši! Noticēt, un tādējādi dot iespēju piepildīties saviem sapņiem!

Pirms gadiem pieciem man vēl likās, ka pār visu valda fātums, ka cilvēka dzīve ir tāda, kāda tā ir noteikta "no augšas", ka ir liktens grāmata, kurā katram ir ierakstīta sava nodaļa, kurā cilvēks neko nevar mainīt. Tagad es zinu, ka tā nav. Tagad es zinu, ka brīnumi notiek katru dienu, ja tiem tic. Ar mani pašu notikuši neskaitāmi. Notikuši, notiek un notiks. Galvenais ir noticēt, un viss sāks notikt un sakārtoties tā, kā tu vēlies.

Ļausim piedzimt sevī Sjūzanai Boilai!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru